Meedoen

Waarom meedoen

De belangrijkste redenen

Erkenning van kwaliteit van sponsoring

Door het inschrijven van een sponsorcase voor één van de SponsorRingen weet je dat de kwaliteit van jouw case onder de loep wordt genomen. Deskundige vakgenoten vellen hun oordeel hierover.

Onderscheidend
vermogen

Je bent voortdurend bezig met de kwaliteit van je product en dienstverlening en met het inschrijven voor een SponsorRing geef je dit signaal af. Een nominatie of het winnen van deze vakprijs maakt je onderscheidend.

Hoe zend ik mijn case in?

De inschrijfprocedure in drie stappen

Stap 1: Schrijf je in

Je kunt per case inschrijven voor:

Eén categorie (kosten € 295,- per inzending) en deze evt aanvullen met inschrijving voor 1 of meerdere specialismen (kosten € 150,- per inzending)

Of alleen voor één of meerdere specialismen inschrijven.

In het inschrijfformulier kun je je keuze gemakkelijk aangeven.

Voor de Specialismen vul je 2 motivatievragen in. Voor inzending in een Categorie moet je een uitgebreider formulier invullen.

Stap 2

Je ontvangt de bevestiging van je inschrijving per e-mail, zodat je kunt inloggen om je motivatieformulier in te vullen. Ook ontvang je de factuur op basis van je inschrijving.

Stap 3

Vul het uitgebreide motivatieformulier in en zorg voor het uploaden van alle gevraagde informatie.

Voor iedere categorie sponsorcases en specialismen is een vakjury samengesteld. De door het werkveld ingediende cases worden in eerste instantie beoordeeld door de vakjury van de desbetreffende sponsorcase of specialisme. Hieruit komt een shortlist met drie genomineerden, die alle drie een 7.0 of hoger dienen te scoren. Alle cases met een beoordeling van 7.0 en hoger worden ook door de hoofdjury mede beoordeeld. Dit leidt tot een nominatie van maximaal 3 cases. De nominaties worden uitgenodigd voor een (online) presentatie aan de hoofdjury. Daar is ook de betreffende vakjury voorzitter bij aanwezig. Elke jurylid heeft een gelijke stem in de eindbeoordeling. De kleur van de ringen worden tijdens de uitreiking bekend gemaakt. 

Per specialisme is er 1 gouden SponsorRing te winnen. Er vinden geen presentaties van de cases plaats en de winnaar wordt voorgedragen door de vakjuryvoorzitter aan de hoofdjury.

 

Tips voor het inzenden van je case

Laat je case opvallen

Goede beschrijving

Formuleer je beschrijving zo helder en duidelijk mogelijk. Je hebt bij elke motivatievraag een beperkt aantal woorden dus denk goed na welke bewoordingen je case zo goed mogelijk omschrijven.

Denk als de jury

Hou in gedachten dat jouw case wordt beoordeeld door experts uit het vakgebied. Zij lopen qua kennis en ontwikkeling voorop en weten als geen ander waar scherp op te zijn.

Goede visuals

Beelden zeggen soms meer dan woorden! Bij je motivering voor een sponsorcase heb je de mogelijkheid de link naar een korte video en/of moodboard toe te voegen. Gebruik deze alleen als je overtuigd bent van de kwaliteit.

Laat lef zien

Een beetje bravoure is sponsorprofessionals niet vreemd! Vandaar dat het bestuur en de jury je vragen wat lef te tonen.

Belangrijke data

Zet ze in je agenda

9 novemberStart inschrijving

8 decemberSluiting inschrijving en motivatie

9 december - 11 januariVakjury bijeenkomsten en voordracht aan hoofdjury

12 januariGenomineerden worden bekend gemaakt

Eerste week februariVirtuele Awardshow

Veelgestelde vragen

Voor verdere vragen omtrend de sponsorringen verwijzen we je naar onze faq

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.