sponsorringen

Wat zijn de SponsorRingen?

Beste sponsorcases ontvangen vakprijs

Categorie

Categorie

Unieke vakprijs

De SponsorRing (voor het eerst uitgereikt in 2001) is een prijs die jaarlijks wordt toegekend en die bedoeld is als erkenning voor geslaagde sponsoring in Nederland. De SponsorRing is een vakprijs, waarvan de organisatie in handen is van de Stichting SponsorRingen. Ze beloont jaarlijks de beste sponsorcases en zet deze in de sportlights voor een bredere marketing- en communicatiedoelgroep.

Inschrijven

Sponsorcases

Sponsorcases kunnen worden ingediend voor vier categorieën, te weten Sport, Cultuur & Entertainment, Media en Maatschappij. Inzendingen maken kans op Goud, Zilver of Brons.

Inschrijven

Specialismen

Nieuw dit jaar zijn de specialismen die in vijf categorieën te verdelen zijn: creativiteit, innovatie, PR-inhaker, business case en sponsorplatform. Bij de specialismen wordt alleen de prijs Goud uitgereikt.

Inschrijven

Overige prijzen

Verder worden uitgereikt de SponsorRing voor Langlopende Partnerships en de prijs voor de Sponsorpersonality van het Jaar. Ook is er een SponsorRing voor de beste Smart Budget case (rechtenfee en activatiebudget € 100.000).

Inschrijven

ontmoet bestuur en jury’s

Drijvende kracht achter de organisatie van de SponsorRingen vormt het bestuur.  De inschrijvingen worden beoordeeld door deskundige vakjury’s (per sponsorcase en per specialisme) en de hoofdjury.

De uitreiking

SponsorRing Awards 2020

Sfeerimpressie

SponsorRing uitreiking 2019

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven over de aankomende editie van de SponsorRingen in 2021?