Bij de twintigste editie van de SponsorRingen is op maandag 25 november 2019 in Amsterdam een recordaantal van twintig sponsorprijzen uitgereikt. Jumbo-topman Frits van Eerd is verkozen tot Sponsorpersonality van het Jaar. Het goud in de categorie Lang Lopende Sponsorships ging naar het Tata Steel Chess Tournament.
Er werden in totaal twintig gouden, zilveren en bronzen SponsorRingen uitgereikt in de categorieën Entertainment & Events, Maatschappij, Kunst & Cultuur, Sport, Gesponsorde, Smart Budget en Lang Lopende Sponsorships. Bekijk hier de aftermovie van de uitreiking van 2019 en zie & hoor op welke wijze de belangrijkste vakprijzen voor sponsoring worden ontvangen.
Bekijk hier de impressie van de uitreiking van de SponsorRingen van 2019!
SponsorRing 2019 winnaars
Heel smart van Bas Tietema en zijn Tour de Tietema
Ziggo en Ajax wonnen Goud in de altijd felbegeerde sport categorie en versloegen vier andere nominaties
Twee keer genomineerd. 1 x Goud en 1 x Brons: ING en Rijksmuseum (en Rembrandt)
Rabobank nam zelfs het Smart Toilet mee om extra druk uit te oefenen op de jury. Het bleef brons.
Terechte waardering voor Tata Steel Chess Tournament als lang lopende sponsorship (81 jaar), geïntroduceerd door schaker/presentator Hans Böhm en in ontvangst genomen door een verraste Myra Rooselaar
Ook bij de SponsorRingen viel de BuurtAED van de Hartstichting en Philips in de prijzen
De feestelijke uitreiking in Postillion Convention Centre Amsterdam werd geopend door break dance.
Alle Gouden SponsorRing winnaars van 2019