Specialisme Businesscase

KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE: BINNEN 5 JAAR EEN BEGRIP!

Winnaar specialisme businesscase voor de Keuken Kampioen Divisie: Binnen 5 jaar een begrip!

Keuken Kampioen werd in 2018 hoofdsponsor en naamgever van de Eerste Divisie. Via een 360 graden activatiecampagne voor zowel clubs, spelers als fans werd de Keuken Kampioen Divisie in vijf jaar tijd een begrip.

Uit het Juryrapport

De vijf inzendingen in het specialisme Businesscase lagen allemaal erg dicht bij elkaar. Alle vijf hebben ze goed begrepen waar deze categorie om draait: het businessrendement van sponsoring! De Keuken Kampioen Divisie werd de uiteindelijke winnaar, niet alleen vanuit de duur van de sponsoring, maar zeker vanuit de tomeloze effectiviteit van de businesscase. Het merk Keuken Kampioen is er in geslaagd niet alleen een hoge voorkeurspositie te bewerkstelligen, maar zeker ook een absurd hoge oriëntatiepositie. Zeg je ‘keukens’, dan denk je Keuken Kampioen en dat zit bij een forse hoeveelheid consumenten ondertussen tussen de oren. Een geweldig efficiënt resultaat.