Sponsorpersonality van het jaar
IMRE VAN LEEUWEN
Als ondernemer pur sang is Imre van Leeuwen al lang actief in de wereld van sponsoring en evenementen. Na bij Octagon CIS te hebben gewerkt, richt Van Leeuwen in 2006 Shivers op. In 2016 volgt de fusie met het Haagse bureau SportVibes, wat de transformatie van een eventorganisatie gespecialiseerd in sport & brand activation naar een full service sportmarketingbureau betekent. Daarnaast is Van Leeuwen eigenaar en medeoprichter van iqagency_, een creatief bureau voor merkbeleving en merkcommunicatie. Ten slotte is Van Leeuwen, zelf fanatiek motorcrosser, een van de directeuren van Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix en is daarbij nauw betrokken bij het terughalen van deze wereldberoemde race naar Zandvoort.
In december 2022 geeft Van Leeuwen, na een intensieve coronaperiode ,het stokje als voorzitter van de SponsorRingen door. Met als wapenfeiten onder andere een nieuwe huisstijl, het opbouwen van de social kanalen, een vereenvoudigd inzendproces en de introductie van de specialisme-SponsorRingen, toont Imre van Leeuwen ook hier zijn can do-mentaliteit en zijn rol als onmisbare motor achter de schermen in de wereld van sponsoring en evenementen.