Goud in specialisme Businesscase
Droomparken en Feyenoord
Droomparken tekende in 2019 een tweejarig contract als hoofdsponsor van Feyenoord. Het partnership biedt Droomparken mogelijkheden om Feyenoord-liefhebbers middels branded content unieke belevenissen aan te bieden om de naamsbekendheid te boosten en vervolgens van social telling naar social selling te gaan. De businesscase met Feyenoord is erop gericht om via een uitgekiende datamarketingstrategie leads (e-mailadressen) op te halen ten behoeve van gesegmenteerde mailings die de verhuur en verkoop van vakantiehuizen stimuleren.
Uit het Juryrapport
Vooraf mag men verwachten dat een shirtsponsorschap van Feyenoord impact maakt, maar de enorme groei die Feyenoord en Droomparken in korte tijd gezamenlijk hebben gerealiseerd, is bijzonder. De merkbekendheid is fors gestegen en gedurende het gehele seizoen is er door Droomparken geactiveerd, waarbij Droomparken zowel Feyenoord als haar supporters in het hart gesloten heeft en geweldige businessresultaten heeft bereikt.